مدعیان صدرجدول پیروز شدند قعر جدول تغییر کرد
تاريخ : شنبه 21 دی 1392برچسب:, | 12:2 | نویسنده : mahdi

هفته سیزدهم لیگ برتر باشگاه های کشور با برگزاری شش دیدار انجام شد که در این میان شهرداری گرگان با غلبه بر استقلال زرین قشم توانست از قعر جدول فرار کرده و به رتبه ی دهم جدول صعود کند.این دیدار در وقت اضافه به تساوی کشیده شد اما در وقت اضافه اول بازیکنان تیم شهرداری گرگان شادی را به اردوی تیم خود آ وردند و پس از هشت هفته طعم شیرین پیرو زی را چشیدند.

دیدار فولاد ماهان سپاهان و نیرو زمینی که در ورزشگاه مخابرات اصفهان برگزار شد با نتیجه ی 61-81 به سود تیم اصفهانی به پایان رسید.

در دیگر دیدار های لیگ مهرام تهران توانست در سالن آزادی تهران به یومن پرتاب های سه امتیازی داور پناه و با نتیجه ی نزدیک 58-69 تیم جوان هفت الماس قزوین را شکست دهد.

در بندر امام پتروشیمی میزبان همیاری زنجان بود که این بازی با پیروزی 75-108 به نفع تیم پترو شیمی به پایان رسید.در این بازی مهدی کامرانی با کسب 27 امتیاز و 5 پاس منجر به گل موثر ترین بازیکن شنا خته شد و همچنین ارسلان کاظمی با 13 امتیاز و 12 ریباند باز هم موفق شد دبل دبل کند هم اکنون تیم پترو شیمی با 26 امتیاز در صدر جدول رقابت ها قرار دارد.

تیم ذوب آهن اصهان درخانه ی خود موفق به شکست افرا خلیج فارس شد ودر آخرین بازی هفته دانشگاه آزاد در دیداری زیبا و تماشایی موفق شد تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر را از پیش رو بردارد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: